filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

środa, lipca 1

Lipcowo-Arbuzowo-Owocowo ;)

Jako, że uwielbiam, jest sezon, a wcześniej zrobione przeze mnie owoce i warzywa spisują się dzielnie i karmione na niby są nimi miśki, ukochana żaba i my przy okazji i jest masa zabawy przy tym, więc postanowiłam kontynuować proceder ;).
Powstały trzy arbuzie elementy: półówkowy kawałek i dwie kawałkowe ćwiarteczki ;).
Arbuzy generalnie są pozszywane na maszynie, ale malinowy miąższ, pestki i elementy skórki są wszyte ręcznie.

Uwaga! Tylko dla ludzi o mocnych nerwach ;). Będzie duuuużo zdjęć :).





Przy okazji zrobiona została nieco nieudolnie, ale jednak ;), połówka czerwonego jabłuszka. Na zdjęciu na stojąco i leżąco ;).


No i jeszcze pozują sobie razem :).

Digi credits:
Paper: Reverie by Scrapcorinne

Powstał jeszcze Fimo komplet zainspirowany arbuzią skórką :). Oczywiście nie do końca ją odzwierciedla i jest bardziej abstrakcyjny, ale mi się tak kojarzy. Różnej wielkości pastylki poprzedzielane srebrnymi kulkami.


Digi credits:
Paper: Urban Chinatown by The 80`s me

10 komentarzy:

Anka pisze...

Smakowite owocki, bardzo mi się podobają, :), a korale to mi z agrestem się kojarzą.

pasiakowa pisze...

Uaaa!!! Booskie, boskieee! Owocki są mega fantastyyyczneeee! :D

cub@_libre pisze...

Dzięki za miłe słowa!
Sanka, masz rację! Zdecydowanie bardziej podobne są do agrestu :). Mój Mąż widział w nich z kolei abstrakcyjne połówki cebuli :). Jak widać co umysł, to inna wizja :). Ale póki co agrest wygrywa!
Miłego dnia!

Anitasienudzi2 pisze...

haaaaaaaa jakie cudne te owocki!
co nieudolnie?co nieudolnie! mega wypasiony byłby arbuzowy portfel,albo kosmetyczka na letnie wyjazdy!
podziwiam!
i obstawiam agrest :)

cub@_libre pisze...

Anita, też już myślałam o kosmetyczce :)). Na pomysł co prawda wpadłam, jak już zszyłam tego dużego arbuza, a można było tylko suwak dorobić i chociażby Dziecku coś tam chować dla funu ;). Pomyślimy, pomyślimy :).

Anitasienudzi2 pisze...

jezusssssss
aż musiałam wrócić :)
no cudny jest :)

Kochana chyba padnę na kolana i poproszę Cię o wymiankową zabawę (rumieniec)
no po prostu marzenie taka kosmetyczka!!!!!!!!!!!!!!!!

cub@_libre pisze...

No to tym bardziej pomyślimy ;)).

Anitasienudzi2 pisze...

:) :) :)

Zielona pisze...

Zdolniacha z Ciebie :D

karikara pisze...

świetne, soczyste, podziwiam