filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

czwartek, lutego 18

Wyniki candy :)

Troszkę niestety spóźnione, ale są ;).

Tym razem, sporządziłam ponumerowaną listę wszystkich kwalifikujących się komentarzy i poprosiłam Jego o wybór trzech dowolnych liczb :). Szczęśliwe numerki należały do:

Zuzy,
Marzeny,
i Majki.


Dziewczynom gratuluję, a wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie!!



Do Zuzy i Marzeny maila odnalazłam, Majkę proszę o kontakt z adresem do wysyłki na moje.kreacyjki@gmail.com.
Im szybciej zgromadzę komplet adresów tym szybciej poślę przesyłki w świat :).



Dziś niestety tylko tyle...

Miłego weekendu!!

12 komentarzy:

Aga robie-bo-lubie pisze...

Gratuluję wygranych! Mnie się nie powiodło, a szkoda, bo mam fioła na punkcie serwetek ;-)

nubik pisze...

gratuluje wygranym :)

Urszula Cz.Nardello pisze...

gratuluje i ja!!! :) Szkoda ze mnie ominely takie slodkosci ale jakos nie trafilam na posta z info . Pozdrawiam :)

Mira pisze...

Gratuluje dziewczynom. Nie wygrałam, ale cieszę się, ze dzięki temu candy trafiłam na Twój blog. Pozdrawiam.

Zuza pisze...

yaaay :) strasznie się cieszę :)

Fabryka Spokoju pisze...

Gratuluję szczęściarom! :)

Majka pisze...

patrzę i oczom nie wierzę - wow - od niedawna zasilam "swiat" blogerek i blogerów a tu taka niespodzianka, już wysyłam maila z namiarami :)

Maria pisze...

Ja również strasznie sie cieszę i dziekuję :))) To moja pierwsza jakakolwiek wygrana w zyciu :D

Betsypetsy pisze...

Agatko, pewnie tworzysz kolejne cudeńka stąd ta cisza u Ciebie ;)
Pozdrawiam i czekam na nowości, coby oczy ponacieszać :)

Majka pisze...

z bardzo odległej krainy candy do mnie dotarło, dziękuje
bardzo jestem nimi zachwycona i jak cos powstanie z tych serweteczek z przyjemnością się podziele a pomysłów już jest wiele...

Hafija pisze...

:) zapraszam do siebie po wyróżnienia :D

Violetka pisze...

Trochę czasu już nie piszesz, a ja umieram z ciekawości co u Ciebie :)