filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

poniedziałek, listopada 15

Zestaw łazienkowy :)

Postanowiłam drobnymi detalami "odnowić" i lepiej zagospodarować powierzchnię łazienkową. Dlatego też powstał chustecznik, ochraniacze na kubki na pędzle, etui na kremy - tubki i koszyczek na lakiery i paletki z cieniami. Komplet się na pewno jeszcze rozrośnie, bo pomysłów jeszcze trochę mam, a i materiał jeszcze jest :).
Co do materiału to podobał mi sie od dawna, ale widziałam go tylko na pokrowcach na meble, a nie na dziale z materiałami na metry... Ale, ostatnio moim ulubionym miejscem w IKEA jest dział przy kasach, gdzie można za śmieszne kwoty kupić resztki materiałów z belek albo jakieś rozpakowane już, ale nowe rzeczy i tam właśnie ustrzeliłam dość spory pokrowiec na element kanapy i zabrałam się za robotę ;).
Jako podszewka kremowy muślin. Niczego tym razem nie usztywniałam ani nie ocieplałam ;).

Tak wyglądają razem :).


Chustecznik, od dołu na gumkę.


Ochraniacze na kubki na pędzle. Troszkę sie pomarszczyły na dole, a na górze oba zostały inaczej obszyte :).


Etui na tubki kremów do rąk czy maseczek.


Koszyczek na drobiazgi.



       ***

No i nie spodziewałam się, że bedzie aż tak ciężko opiekować się dwójką samej i że tak ciężko będzie wygospodarować czas dla siebie... Do tego jeszcze sporo biurokracji czeka mnie tu, a Jego tam, a nad głową dodatkowo wisi przeprowadzka... Od stycznia zamieniamy przyjazną klimatycznie i widokowo Kalifornię, na jeszczeniewiemjaką Indianę :). Klimatycznie raczej marną, a o reszcie  przekonamy się niebawem :). Grudzień będzie napięty i nerwowy, ale za to mam nadzieję, że wiosną nastąpi już upragniony spokój ducha.

Miłego tygodnia!!
A.

13 komentarzy:

cassia.wu pisze...

Piękny komplecik :))
3mam kciuki, żeby się wszystko dobrze poukładało. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Świetny komplet. Ja właśnie oglądałam koszyki wiklinowe, ale jakieś takie marne mi się wydawały, a te nie dość, że praktyczne (wyprać można), to jeszcze ładne. Kiedy ja sobie takie sprawię? ;)
Życzę powodzenia przy przeprowadzkach i zmianach wszelakich :*
Trzymam kciuki, żeby się wszystko dobrze potoczyło i żebyście się dobrze czuli na nowym miejscu :)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

super pomysł na taki komplet! powodzenia w zmianach! musi być dobrze :) a opieka nad dwójką jest ciężka, ale potem będzie coraz lepiej!!

Anitasienudzi2 pisze...

ale macie zawirowania :] nie zazdroszcze,bo ja wręcz odchorowuję wszelkie zmiany :P
super komplet.Tez uwielbiam wszelkie woreczki i pokrowce:]

Anitasienudzi2 pisze...

ale wierzę,że będzie dobrze-trzymam kciuki :*

Jaszmurka pisze...

Co chwilę czymś zaskakujesz! O_o

mamuska73 pisze...

kobieto,pocielas moje lozko!!!!!!!!!ja tez kocham ikeowski "dobry kacik" bo cudna tam mozna wyhaczyc za grosze
moje lozko tez z niego pochodzi-cena oficjalna prawie 8 stowek euraczy a ja za niecala 100 kupilam tylko dlatego ze jakis bez;ozgowiec najpierw je skrecil a potem chcial tapicerke zasadzic;a ze belgusy sa leniwi to odwiozl te lozko zamiaste je rozkrecic i zaczac mantowac jak trza.jak je ujrzalam to padlam i musialo byc moje wlasnie ze wzgledu na ten material przecudnej urody,choc nie powiem zebym do te pory spala na podlodze
komplecik przecudny a ty jestes wybitnie zdolna bestyjka

Migdalowa pisze...

Kochana ...jak moglam przegapic Haniowe narodziny...siedze teraz jak wryta plujac sobie w brode...
Dziewczyny Gratulacje wielkie,wielgasne:):)
.......................
szyj lap chwle,wszystko jak zawsze super

Peninia / Gosia pisze...

Przesliczny koplecik!
Trzymam kciuki! Ciepło pozdrawiam!

Betsypetsy pisze...

Piękny materiał i piękne rzeczy z niego wyczarowałaś, jak zawsze :)
Przeprowadzki nie zazdroszczę, no i szkoda tej pięknej Kalifornii :/ ale życzę by w nowym miejscu mieszkało się równie przyjemnie :)
Pozdrowienia :)

Gosik pisze...

powalający komplet! extra!

achjoo pisze...

Piękny komplecik! Do łazienki, super sprawa...
Zapraszam również do mnie. Dopiero zaczynam także przyda się mała pomoc :)

achjoo pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.