filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

środa, marca 25

"Eksplozja wiosny w mieście"

Doszły mnie słuchy, że w ojczyźnie mej/naszej/Waszej ;), nastąpił okrutny, nielubiany i absolutnie niepożądany nawrót zimy :(. Jednak zaraz po tym, otrzymałam inną, pełną optymizmu wiadomość, iż już wkrótce, po tym wszystkim "bleee", ma nastąpić wielki wybuch wiosny, upały i inne oznaki, że to już ;). A ponieważ tutaj, da się zauważyć wiosnę, ale z racji, iż większość zieleni i tak ciągle zielona, a temperatura w sumie zawsze przyjazna, to nie zaznam tej rozkoszy co Wy. I tak się rozmarzając-zazdraszczając, namalowałam sobie w głowie moją "Eksplozję wiosny w mieście", wraz z którą to, w oczekiwaniu na Waszą eksplozję , wysyłam trochę ciepła ;).

Kolory nie do końca wiosenne, ale eksplozja wymagała wielu elementów, a to już by się razem raczej pogryzło i pewnie by zupełnie wybuchło ;).

Digi credits:
PS Brushes:
Birdie Set by Mujka, Master 13 Brushes Set #8 by ariel.g87, japanese2 by darkgarden, Urban Scrawl by Invisible Snow Vector Foliage-Plants by ObsydianDawn

Brak komentarzy: