filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

niedziela, czerwca 21

Śliwkowy komplecik

Coś mnie ostatnio na te śliwkowości naszło :). Naszło mnie też na makowe klimaty. Komplet ten, to właśnie połączenie moich "naszłości" ;).

Komplet uszyty z niby zamszowego materiału, usztywnionego jeszcze przeze mnie, więc wygląda trochę jak zamsz. Podszewki w obu to szara bawełna, bez kieszonek, bez cudów - proste.
Obie mają wszyte na spodzie jakby łezki i do tego są trochę podmarszczone. Miało to dać i dało więcej miejsca, czyli efekt przepastności ;). Bo ja tam lubię zmieścić sporo :).
Torba wiązana jest, jak jej poprzedniczki na grubą, okrągłą fioletową gumkę.

Maki to naprasowywanki z przerobionych digi elementów. Miały być szare, jak i reszta, ale trochę mnie drukarka oszukała, a trochę chyba i ten papier nie odwzorowuje dobrze wszystkich kolorów. Wyszły takie mocno bordowe. Ale w sumie efekt mi się podoba.

Nie chciałam mieć zupełnie prostej rączki, ale i nie miałam nic szarego z takich dodatków, więc kółko na szybko wymyślone i zrobione z Fimo :).





Digi credits:
Paper: Victorian Brag Book by Tempusfugit

No i w użyciu ;). Żeby pokazać jak to się ma rozmiarowo. Dolny mak błysnął w słońcu i wygląda jak biały... Inne światło już było i wpada tutaj bardziej w bordo.

7 komentarzy:

Anitasienudzi2 pisze...

o w mordę! no normalnie wygląda na to,że urodziłaś się z maszyną przyrośniętą do rąk :P
mnie janomka nienawidzi- z wzajemnością na dzisiaj :P
pozdrawiam i szczerze zazdraszczam...umiejętności,łatwości i tych śliwkowatości :P

Kamila pisze...

rewelacyjna !!! bardzo mi sie podoba :)

Betsypetsy pisze...

Superrrrr! Oj az mi się zamarzyła taka śliwka na ramieniu :)
Utalentowana kobitka a Ciebie.

Jaszmurka pisze...

Dżyzas jaka Ty płodna jesteś O_o

ahahahah

Nie wiem co komentować...

Ta kosmetyczka... WYMIATA!

O_o

cub@_libre pisze...

Cieszę się, że nie tylko mi się podobają moje śliwkości :).
Anita nie poddawaj się z maszyną! Ja też miałam trudne początki, ale byłam uparta ;). Dajcie sobie jeszcze szansę ;).
Co do mojej płodności, to myślę, że byłaby faktycznie duża, jakby czas pozwolił na zrealizowanie wszystkich krążących w makówce pomysłów ;).
Pozdrawiam ciepło!

Unknown pisze...

Czesc serdecznie pozdrawiam i podzielam opinie wszystkich zachwyconych. Masz niesamowity talent!!!! I mimo, że ostatnio trudno nam pogadać, to wiedz, że wizyta na twoim blogu to obowiązkowa część każdego mojego dnia.
Mocno całuje i ściskam
Zuziaq

cub@_libre pisze...

No, fakt ostatnio ciężko się złapać, ale nie traćmy nadziei ;). Cieszę się, że zaglądasz!! Całuję mocno, a ściskam jeszcze mocniej!!