filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

poniedziałek, listopada 9

Odzieżowo. Dla siebie :)

Kontynuując moje porządki materiałowe, natrafiłam wśród materiałów, które kiedyś dostałam, na śmieszny kremowy materiał w koła, taki stricte bluzkowy. No i niedługo myśląc ( może trzeba było dłużej ;)), postanowiłam spróbować swoich sił w zrobieniu bluzki. Uwielbiam takie luźne rękawy. Moja wizja była nieco inna, ale musiałam sugerować się rozmiarem i ilością materiału. Niby było go sporo, ale kawałki umożliwiły tylko taki projekt. A co więcej, w boki musiałam wszyć dodatkowe paski, żeby udało się ją skończyć z tego samego materiału. Jest, jak jest, ale jestem szalenie dumna, że udało mi się dokonać kolejnego projektu z mojej listy szewskich wyzwań ;)).
Na pewno będzie jakaś jeszcze, bo spodobało mi się. Mam już też zamówienie od Niego na taką jesienną bluzkę/t-shirt z długim rękawem z jakąś naprasowywanką. On - maniak i kolekcjoner t-shirtow "graficznych", więc muszę się wyjątkowo postarać :)). Zobaczymy co się da zrobić.

Jako że to novum dla mnie, to teraz 5007 zdjęć ;).









Ostatnio ochłodziło się nieco i mogłam zacząć wreszcie korzystać z moich nowych (starych) pofalowanych szali :)). Najbardziej eksploatując ten różowy. I spotkała mnie miła niespodzianka, gdyż aż trzy osoby w ciągu kilku dni noszenia, skomplementowały go ;). Było to o tyle miłe, że żadna z nich nie wiedziała o ich częściowo hendmejdowym podłożu i zrobiła to bardzo spotanicznie, komplementując produkt sam w sobie. Fajne to było :)).


Miłego tygodnia!!



8 komentarzy:

Monika Skrzypek pisze...

Świetna bluzka!
Zdolna bestio :-)

Betsypetsy pisze...

O Boshe, o takiej bluzce ostatnio marze,dokładnie taki fason i obiecałam sobie taką kupić a Ty zdolna kobieto sobie taką uszyłaś, no pięknie ! Jest boska !

Migdalowa pisze...

jak dla mnie cudo...pieknie skrojona i material baaardzo fajnisty:)serdecznie pozdrawiam z mokrej Holandii

Anitasienudzi2 pisze...

no nieeee,ładnie to TAKIE rzeczy przy kawie dopołudniowej pokazywać! toż to grozi powaznym zakrztuszeniem! :P tak poważnie-jestem pod wrażeniem, ślicznie wyszła

Ania ze Wzgórza pisze...

nooooooo fajna ta bluzka, fajna!!! :)))

Kitek pisze...

Zdolniacha :-D

cub@_libre pisze...

Dzięki Dziewczyny!!
:****

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

CUDNA!!!!