środa, marca 17

Chodź, pomaluj mój świat... :)

Filcowa paleta z pędzlem do malowania na niby i do nauki kolorów. Wiem, że prawdziwa paleta jest inna, ma inny kształt i mniej miejsc na kolory itp. Ale mi się nazbierało tyle kolorów, że postanowiłam je już hurtowo umieścić i dlatego kształt musiał powstać nieco inny. Miała też być jasna, ale nie miałam akurat tyle beżowego filcu imitującego drewno.
Między warstwami filcu umieściłam sporo ociepliny, żeby po przeszyciach wyszła sztywna i taka też wyszła :). A same kolory są obszyte tylko dookoła i finalnie wyszły jakby były na wzniesieniu, na takich jakby poduszeczkach, czego na zdjęciach nie widać :).



Pędzelek w środku jest usztywniony drucikiem.






***
A poza tym, to znalazłam w skrzynce baaardzo miłą niespodziankę od Anity - Matki Polki :)). Doznałam wielkiego szoku, bo kompletnie się nie spodziewałam, a co więcej babeczkowe kartki Anity uwielbiam i oglądając ją na blogu nawet przez myśl mi nie przeszło, że przywędruje właśnie do mnie :). A na dodatek jeszcze filcowa brocha w dżinsowym otoczeniu!
Anitko, jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję. Sprawiłaś mi niesamowitą radość, zwłaszcza, że jestem tak daleko i każdy ślad polskości w skrzynce zawsze bardzo mnie wzrusza :*****



Bardzo dziękuję też za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!! Tyle ciepłych słów w jednym miejscu zebrałyście :**** Bardzo nam miło ;).

19 komentarzy:

agaw pisze...

Ty to masz pomysły :) rewelacyjne te farbki :))))

agaw pisze...

Ty to masz pomysły :) rewelacyjne te farbki :))))

Pat ze Srebrnego...:) pisze...

Czy istnieją jakieś granice Twojej kreatywnosci?:)
Fantastyczna paleta...sama bym taką chciała mieć, dla dziecka szkoda;))

cynka pisze...

kolejny genialny pomysł!!!!!!!

swoją drogą - bajeczne kolory...odcienie...bajeczne!!!

anya.es pisze...

Świetny pomysł z paletą kolorów i genialne wykonanie ! :)
Karteczkę superową dostalaś, prawda że miło? :)

Zuza pisze...

ależ Ty kobito masz pomysłów :) swietna ;)

sanka pisze...

świetne świetne świetne i więcej nic nie powiem....

IVONNA pisze...

Dołączam do gratulacji pod poprzednim postem! Rośnijcie zdrowo:)
Zabawki edukacyjne rewelacja. Ależ pomysłowa z Ciebie kobitka.

JanuskieZ pisze...

Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

madziula pisze...

oj tak Twoje pomysły są fantastyczne a paleta ... wspaniała pomoc naukowa

anita22 pisze...

no nie mogę ! jakie odcienie na tej palecie -boska jest :)
miło mi,że sprawiłam Ci radość takim drobiazgiem :)
udanego weekendu :*

Mollik pisze...

paleta jest niesamowita! i nie dziwię się że tak ucieszyłaś się z karteczki, śliczna jest :)

Silanna pisze...

Ty to zawsze masz wspaniałe pomysły ... a wykonanie: perfekcja :D

Betsy Petsy pisze...

Bardzo pomysłowo :) Świetna zabawa do rozwijania wyobraźni :)

ulinkap pisze...

Ogrom gratulacji i życzenia by Maleństwo rosło zdrowo! A Twoje dzieła są powalające- wszystko wygląda tak prawdziwie- śniadanko az się chciało zjeść ;)

JaMajka pisze...

Paleta cudna :) Rewelacyjny pomysł, idealne wykonanie :) Brawo!

Zielona Sowa pisze...

Świetna paleta!:-))) Co do Twoich rozterek, że niby kształt nie taki, czy wielkość, to przecież oprócz 'klasycznego' formatu-palety miewają różne kształty. Jeśli zaś chodzi o wielkość-im więcej miejsca na kolory, tym lepiej;-) Na pewno doceniłby to Claude Monet, który używał nieraz naprawdę wielkich palet, żeby pomieścić wszystkie potrzebne farby. Również Julian Fałat miał imponującą paletę, co można zobaczyć choćby na jego autoportrecie.

http://www.pinakoteka.zascianek.pl/Falat/Images/Autoportret_z_paleta.jpg

Che Birba pisze...

Lovely blog!
I will link you on my blog and I'd like to invite you to visite also my blog :D

Laura from Italy

Esterson pisze...

Bardzo podoba mi się Twój blog, ciekawe porady, świetne pomysły, już dodałam Cie do moich ulubionych, hehe... zamiast prasować już ponad godzinę tutaj siedzę, tak mnie wciągnął:). Będę często tu zaglądać.
http://arts-ooak.blogspot.com/