filc szycie kartki biżu kosmetycznie decu decu Inne

poniedziałek, grudnia 5

Candy! :)

Miało być na wiosnę, jest teraz :). A do zgarnięcia:




 Zasady:
W zabawie może wziąć udział każdy, kto posiada bloga.
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem, że się chce ;) oraz umieścić na blogu zdjęcie candy z linkiem do tego posta, nie bloga.
Losowanie za miesiąc czyli 6 stycznia 2012 r. :).
Zapraszam, częstujcie się :)
No i powodzenia!!

I cukierkowe szczegóły:

Stojak na nitki.  Pomieści 30 szpulek.


Owocowe  tkaniny.
Mają rozmiary +- 111cm/48cm, więc ani mało ani bardzo dużo, ale na pewno da się coś z nich coś konkretnego uszyć :).

 



Nitki.
Dwie szpulki nitek w zimowych odcieniach. Można je połączyć z owocowymi tkaninami lub wykorzystać w dowolny sposób ;).




Papiery do  aplikacji.
Ten w paczuszce to Heat`n Bond. Papier z klejem, który się naprasowuje stroną z klejem na tkaninę, wycina kształt, odkleja papierek jak naklejkę, tą odklejoną częścią naprasowuje już w miejscu aplikacji i obszywa np. zygzakiem. Ułatwia pracę, bo kształty się nie ślizgają, pszesuwają, marszczą itp. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Wymiary arkusza:  1,1m/ 43cm.

A na zdjęciu pod paczuszką 5 arkuszy A4 freezer paper, który tutaj jest zwykłym papierem kuchennym do mrożenia ;). Jednakże ma masę zastwosowań w rękodziele różnym, w tym właśnie szyciu. Ma matową i śliską stronę i tą śliską stroną można go naprasować na tkaniny i potem oderwać i znowu nakleić i w sumie na kilka razy starcza pojedynczy kawałek. On się nie wtapia, nie zostawia plam, bardziej działa jak naklejka. Ja go głównie używam do wykrojów zamiast szpilek. Rysuje się kształt na matowej stronie papieru, wycina, naprasowuje na tkaninę, wycina kształt z marginesem na szycie i odkleja papier i można go użyć ponownie. Można też naprasować większy kawałek papieru z narysowanym kształtem do aplikacji i dopiero go wyciąć na tkaninie. Będzie łatwiej, bo tkanina będzie sztywniejsza. Poza tym nadaje się świetnie do robienia szablonów do malowania koszulek, bo przez to naprasowanie farba nie przedostanie się na boki i ma jeszcze tysiąc innych zastosowań. Patchworkowcy wykorzystują go też do wycinania i podszywania aplikacji. Wiem, że  można go dostać w Polsce. A ja pokażę niedługo to o czym pisałam wyżej na przykładach i podlinkuję też tu ;).

Sprzedawany jest w dużych i szerokich rolkach. Mi sklep włożył do paczki przez pomyłkę dwie sztuki, więc nie wiem ile musiałabym kraftować, żeby go zużyć... A mrożę niewiele ;). Jeśli ktoś jest nim niezależnie od candy zainteresowany, to mogę go wysłać w pociętych arkuszach. Koszt wysyłki powinien być ok. 2,5 $.
Chętnie się podzielę, za przesyłkę płaci zainteresowany :).




Akcesoria.
Znikający pisak, o którym było parę słów TU, gadżet do robienia lamówek o czym będzie zaraz niżej :) oraz zestaw 6-ciu guzików z urządzeniem do ich oblekania dowolną tkaniną.


To narzędzie/urządzenie/niewiemjakjenazwać ;) ułatwia zrobienie lamówki o szerokości 2,5 cm czyli faktycznie po zaprasowaniu lamówka będzie miała połowę - 1.25 cm. Z tyłu jest instrukcja jakiej szerokości paski trzeba wyciąć i jak to zrobić, ale taki mini skrót ;). Wycięty pasek przetykamy przez urządzenie i to co wychodzi zaprasowujemy żelazkiem. Dodatkowo mamy taki haczyk, w który się wkłada palec, pociąga się urządzenie i jednocześnie najeżdża się żelazkiem na część, która dopiero co wyszła z dzióbka ;). Czyli idzie to szybko i sprawnie. Bardzo fajny gadżet. Poza tym, to można tym zrobić troczki, cienkie paski itp.


Po zaprasowaniu na pół, gotowa do obszycia :).
O lamówkach i ich wszywaniu będzie też za jakiś czas.



Gadżet ułatwia sprawę, ale gdy go brak, to...
Sposób, który można wykorzystać z wykorzystaniem jedynie igły. Igłę przypinamy w pokrowiec na deskę do prasowania, tak jak na zdjęciu. Odległość między jednym, a drugim wkłuciem/wyjęciem igły, to szerokość na jaką wyjdzie nam lamówka. Potem postępujemy podobnie jak z gadżetem wyżej, prasujemy na pół i gotowe. Wykorzystując zresztą ten sposób nie jesteśmy ograniczeni do jednej szerokości. Ja właśnie z uwagi na potrzebę różnych rozmiarów wykorzystuje oba sposoby.


Uff... Dobrnęłam do końca :). Jeśli ktoś z Was też dotarł, to chciałam jeszcze zaprosić na kolejne candy za kilka dni. Tym razem filcowe i trochę mniejsze, ale będzie :).

Powodzenia!
A.

235 komentarzy:

1 – 200 z 235   Nowsze›   Najnowsze»
stratiformis pisze...

Witam!
bardzo bym chciała wygrać candy (i podzielić się z bardziej szyjącą siostrą)
Pozdrawiam
http://rownowaga-chwiejna.blogspot.com/

AgKe pisze...

pierwsza! pierwsza!

rewelacyjny zestaw, w sam raz dla mnie ;)

nubik pisze...

ale cuda!!! ustawiam się w kolejce - dziekuję za mozliwosc wygrania :)

pozdrawiam!

Asia pisze...

Jakie cudowne rzeczy , zapisuje się i czekam z niecierpliwością na wyniki. Pozdrawiam

Kinga pisze...

witaj
ale cudowności rozdajesz, ustawiam się grzecznie w kolejce i czekam może los się do mnie uśmiechnie i zgarnę te piękne prezenty.
Pozdrawiam

Asia-majstruje pisze...

Świetne nagrody, ustawiam się po nie koniecznie :)
Pozdrawiam,
Asia

МамаФиалка pisze...

OMG I LIke and need it so much!!!!

Tami pisze...

Śliczne cukieraski, staję koniecznie w kolejce :)

Joanna pisze...

Rzadko biorę udział w Candy. Ale takich cudów nie odpuszczę! Bardzo bym chciała wygrać, bardzo:)

Maria pisze...

Ale cudne prezenty! Juz raz mi szczescie u Ciebie dopisalo, moze i tym razem sie poszczesci?

niebieski igielnik pisze...

Zgłaszam się i ja ! Mam wielką chrapkę na takie gadżety !
Pozdraiam

Kraina niezapominajek pisze...

Super candy i bardzo bym chciała wygrać :) może trochę szczęścia dopisze?
Pozdrawiam

Niedzielka pisze...

O! Jakie wspaniałości do wygrania! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie więc dopisuję się do listy chętnych :)

yvonne pisze...

Po takie candy to muszę się ustawic w kolejce. Stojak na nici, pisak i w ogóle wszystko by mi się przydało:). Chyba będę czternasta, więc mam nadzieję, że ten numerek okaże się dla mnie szczęśliwy:).
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Och, cudny ten stojak na nitki. Jak ja bym chciała to candy baaardzo wygrać. Normalnie chyba napisze list do Mikołaja ;) Reszta zestawu jest oczywiście jak najbardziej dla mnie przydatna- wiec nie pogardzę niczym w razie wygranej :D Wchodzę na aktualizacje blogów, a tu candy u Ciebie :) Czym prędzej się zapisuje i czekam na styczeń z zapartym tchem ;) Oczywiście info u mnie na blogu.
Pozdrawiam serdecznie
Chabrowa_Panienka

Unknown pisze...

z tych wszystkich przydasi, mam tylko znikający pisak, więc z przyjemnością i nadzieją się zapisuję na takie cuda :)
pozdrawiam serdecznie
Kasia

burana25 pisze...

wow, super :-))) Piękne candy. Ustawiam się i licze na troszku szczęścia :-)

Dage pisze...

A ja dopiero zaczynam zabawę i blogową i szyciową - dostałam nową maszynę :) Ale chętnie się piszę na Twoje candy.

PS wielkie dzięki za posty o maszynie dzięki nim dokonałam wyboru!!

Zapraszam na http://wslonecznymswiecie.blogspot.com/

Kitek pisze...

cudowne candy! stoję w kolejce i przebieram nóżkami! ;-)

greyhome pisze...

Cudowne Candy:)))
Zapisuję się bez wahania.
Patti

magdor pisze...

Ja koniecznie się ustawiam :)
Pozdrawiam

Brydzia pisze...

Wspaniałe cukeraski!!!! Może się uda??? Pozdrawiam cieplutko!

Aneczka pisze...

No nie ma opcji, żebym się nie zapisała. takie cudeńka i to wszystko na jednym candy. Oj, żeby mi się poszczęściło!!! :)

Eliza/Tuome pisze...

jakie fajne cukierki, staję w kolejce :)
Pozdrawiam ^^

BigMama pisze...

ja też, ja też chcem takie cudowności :D

Unknown pisze...

ojej jej, jakie piękne rzeczy... jak ja chciałabym wygrać... licząc na łut szczęścia, zapisuję się:)

Twórcze Wytwory pisze...

Coraz bardziej podoba mi sie szycie, wiec bardzo by mi sie przydaly takie gadzety :)

Koty Na Płoty pisze...

Raz mi się udało, to może i drugim razem będę miała szczęście? ;)

Unknown pisze...

Super candy. Pozdrawiam.

Ciche zajęcia świetlicowe pisze...

marzę żeby wygrać ten zestaw :) jest super!!! przydałby się na rozpoczęcie mojej zabawy z szyciem :) teraz chyba nie zasnę

Niemodne lektury pisze...

Ojjj, ale cudowności! Oczywiście zgłaszam się i ja :)

MagOOmama pisze...

mamma mia :) w rzeczy samej udział chętnie wezmę

Ivalia pisze...

Fajne candy - nie może mnie tu zabraknąć:)

IVONNA pisze...

Cuda proponujesz! Ustawiam się i szczęście zaklinam.
Pozdrawiam serdecznie:)

ew pisze...

Dopiero się wprawiam w szyciu i dlatego chętnie ustawię się w kolejce po pomoce "naukowe" ;)

Agula pisze...

woow, super! Koniecznie muszę się zapisać :), takie słodkości wygrać to marzenie :).
Pozdrawiam serdecznie!

BB pisze...

No i jak tu się nie zapisać na takie wspaniałe candy.Pozdrawiam i liczę na odrobinkę szczęścia.

agawu pisze...

Ustawiam się w kolejce :) Super zestaw !

Małgosia pisze...

Bardzo się chce, wspaniały zestaw :) Pozdrawiam serdecznie!
http://magiamozaiki.blogspot.com/

Sabik pisze...

O raju jakie Ty wspaniałe cukierki fundujesz....!!!Jak mi takiego stojaka na szpulki brakuje, ech...postoję poczekam może akurat...
Gadżety szyciowe extra!

Dorfi pisze...

Stojak na szpulki i inne rzeczy rewelacyjne. Kuszą bardzo więc się zapisuję.
Dorfi
http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

Mariolka... pisze...

Bardzo chętnie się zapiszę :)

MadamSyllaQ pisze...

Boskie :)

-mamon- pisze...

Staję w długim ogonku, z zachwytu nie wiem co napisać

ann007 pisze...

takie bogactwa... ach, ja chcę!!! :)))

Unknown pisze...

to i ja sie ustawiam w kolejeczkę
byłam niegrzeczna Mikołaj nic mi nie przyniósł, to może poszczęści mi się tym razem ;-)

Kasia z Różności pisze...

Jako osoba próbująca szyć ustawiam się z wielkim apetytem! Kusi mnie i wykorzystanie papieru, i pisak, którego u mnie w pasmanteriach niestety nie ma, i lamownik, i... wszystko :D Pozdrawiam :)
Odnośnik do candy jest już w panelu bocznym.

Jadzik pisze...

Cudne nagrody:) Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim Candy

Kropelka pisze...

Ja rowniez staje kolejce!Bardzo fajne,pelne przydasiow to Twoje candy:-)
Serdecznie pozdrawiam

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce. Ciężko jest się oprzeć takim wspaniałościom:)Banerek w pasku bocznym oczywiście umieściłam.

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
Pozdrawiam!

Gazynia pisze...

Ogromnie bym chciała wygrać takie wspaniałe przydasie:)

Pozdrawiam serdecznie:)

decomarrys pisze...

Bardzo chętnie się poczęstuje!

Dziergam Sobie pisze...

super prezenty! obserwuję Twój blog od dawna i w końcu sama zabieram się do szyciowej przygody - ten zestaw na pewno bardzo by mi się przydał :)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

prezenty warte skuszenia się!! dziękuję za pomysł na to jak robić lamówkę z igłą!! przyda się!

AnaYo pisze...

Aż mi serce szybciej zabiło na widok tych cudów, wiec ustawiam sie w kolejce

Anonimowy pisze...

Wspaniałe cukierasy, ustawiam się w kolejce

Musta pisze...

To candy jest normalnie spełnieniem moich szyciowych marzeń;) Zapisuję się zatem z ogromną chęcią na wygraną :D

Anonimowy pisze...

A ja nie mam swojego blogai ubolewam teraz :( bo zestawik jest świetny!!! :)

kjujik pisze...

Dla mnie rewelacja, przystanę i tutaj:) Serdecznie pozdrawiam!

Sunsette pisze...

Oczywiście, że się zapisuję, trudno sobie odpuścić taką okazję!

zufolo pisze...

Marzenie,patrzę na to i cudo,szyję,pasja po babci,wielu rzeczy nie umiem ale uczę się,Twoje posty pomagają.dziękuję.muszę to mieć,marzenie

Anko pisze...

Trafiłam tu przypadkiem i zaniemówiłam. Tyle prezentów, tylko jak przekonać szczęście, żeby się do mnie uśmiechnęło?
Pozdrawiam serdecznie i czekam z nadzieją.

ebris pisze...

*patrzy z rozdziawioną buzią na gadżet do lamówek i bez słowa staje w kolejce* :D

Agnes pisze...

Candy szyciowe to coś dla mnie. Super gadżety! Zapisuje się i z niecierpliwością czekam na losowanie.

Unknown pisze...

cudne candy, z lamowkami sobie nie radze, materialy piekne, nici leza splatane, czyli MUSZE sie zapisac i CZEKAc na usmiech losu!!!!!
http://eesophie.blogspot.com

Maga pisze...

Aaaaaaa to jeszcze piękniejsze!!! Może ten jedne raz uda mi się coś wygrać ;)

maikowa pisze...

Rewelacyjne cukieraski!
Oczywiście staję w kolejce!

Joanna pisze...

Smakołyki jakie chciałabym mieć! Pozdrawiam

Unknown pisze...

No to spróbuje i tu :)

http://anna-radziach.blogspot.com/

Jo pisze...

OOO, super, zwłaszcza ta drabinka na szpulki :), może Trzech Króli przyniesie szczęście :)

http://zwidokiemnaobelisk.blogspot.com

Anonimowy pisze...

wow. super rzeczy! oczywiście się zapisuje! :)

Esterson pisze...

Ojej , jakie wspaniałości, ale fajnie byłoby wygrać takie candy...hm...pomarzyć można bo szczęścia do wygranych nie mam niestety:(
http://arts-ooak.blogspot.com

cassia.wu pisze...

Oj, bardzo, bardzo chcę :)))))

Iskierka pisze...

Ten stojaczek to moje marzenie od ponad roku... a marzenia podobno się spełniają, więc zapisuję się na candy:)
Pozdrawiam cieplutko
Ania

Marta pisze...

Ustawiam się w kolejce
Pozdrawiam Marta

pingus1.blox.pl pisze...

Super nagrody. Chętnie wezmę udział.
Pozdrawiam

Haftowane Prezenty pisze...

O matko - ty chyba żąrtujesz. 2 candy w jednym czasie????? I o matko droga - jakie cudowne rzeczy!!!
A to do robienia lamówek? No po prostu cudo.
A materiały?

Eh Agata, tak bym chciała mieć szczęście w Twoim losowaniu. Trzymam kciuki za siebie hihi

Pozdr
Michalina

Monika pisze...

Ja chcę. Chcę! Chcę! Chcę! Bardzo chcę !

madebyviva pisze...

Och jakie fantastyczne candy! Ustawiam się w kolejce i ja i z całych sił trzymam za siebie kciuki! :-)

ANIA pisze...

I ja chętnie stanę w kolejkę po takie wspaniałaości:)

nayanka pisze...

O mamo, ależ bych chciałą wygrać to candy :D Zapisuję się!

Kre-Akcja pisze...

Trzeci raz wracam, bo nie mogę zdecydowac, czy wziąc udział. Ale tak mnie urzekły materiały i to urządzonko do lamówek, że TAK :)
Pozdrawiam
Kre-Akcja

Unknown pisze...

Zgłaszam się :) Baner na www.jarken.blogspot.com w zakładce konkursy :)))

Agnieszka pisze...

z niecierpliwością będę czekała na wyniki z nadzieją, że ten cudowny zestaw słodkości trafi do mnie :). Pozdrawiam serdecznie

Edyta pisze...

Oczywiście zapisuje się :)

bojena69 pisze...

мечтаю выиграть
http://bojena69.blogspot.com

Joanna Krzak pisze...

Chcę. Ustawiam się do losowania i mam nadzieje,że się uda bo takie tu cuda.

NyuChii pisze...

Choć nie mam zbytnio talentu do szycia to i tak się zgłaszam :)

Anonimowy pisze...

Śliczne materiałki, aż chce się szyć ;) Będę szczęśliwa jak szczęście dopisze wygrać taki cudny zestaw ;)
Pozdrawiam

(z)ręcznie zrobione pisze...

ależ cuda! ustawiam się w kolejce. pozdrawiam!

Ula pisze...

Same wspaniałości, materiały śliczne a dodatki wspaniałe
choć juz nas tu sporo to i ja się jeszcze dopiszę
pozdrawiam
Ula :)

Marietta pisze...

Boskie candy! wszystko mi się podoba i wszystko bardzo chcę mieć!

Pani Motylkowa pisze...

Super candy !
Zgłaszam się :) i banerek umieściłam na swoim blogu.
pozdrawiam,
ania

Majalena pisze...

Fantastyczne, też ustawiam się w kolejce :) i zapraszam do siebie

www.majalena.blogspot.com

darakw pisze...

Och, ten stojak mnie po prostu zaczarował! Muszę go mieć! :)
http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

BRBHood pisze...

Piękne cudeńka ! Ja też się piszę :D

cohenna pisze...

Piszę się z przyjemnością :)

www.cohenna.com

Ferek pisze...

Przepiekne cukierasy , jeszcze takich slodkosci nie widziałam . Bede caly czas chyba trzymac kciuki za siebie hahaha http://ferek15.blogspot.com/

Kamila pisze...

Przepiękne rzeczy... kolejka mi nie straszna ;)

Ania pisze...

O jaaaa! Zakochałam się w tym wszystkim :) Dopisuję się do listy chętnych ;)

Zapałeczka pisze...

Piękny zestaw, ślinka sama cieknie :) ustawiam się w kolejce!

anile pisze...

ja też, ja też:)

Szycie Isabell pisze...

Piękne prezenty:) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te wspaniałości :)
Pozdrawiam

skimmia pisze...

Ja również ustawię po te cudeńka :-)
pozdrawiam

magońki pisze...

zapisuję się :)

artMamowanie pisze...

chcę! bardzo. bardzo.
http://artmamowanie.blogspot.com/

Cinnamon pisze...

Witam i zgłaszam się po te przydasie :) Pozdrawiam serdecznie!

Ольга pisze...

Очень сладкая конфетка :)
Хочу!!!
http://olgalazareva.blogspot.com/

Chaga pisze...

Nic tylko trzeba spróbować tyle tu dobra :))))

ivona pisze...

jaki fajny zestaw....:)
ustawiam się i ja w kolejce, a nuż się uda....;)

malutka pisze...

O losie jakie cudne cukierki:)
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

♣ Yoshi ♣ pisze...

Cudnee ! :D

Angie pisze...

Super candy! Otwiera mi oczy na nowe rozwiązania :)
Dzięki i pozdrawiam

Gosia1k pisze...

i ja ustawiam się w kolejce, bardzo apetyczne candy
Pozdrawiam
zapraszam - gosiakosarga.blogspot.com

Scraperka pisze...

ustawiam się w kolejce:)))) ale cuda!!!:) marzy mi się taki stojak na nitki:)

japkowa pisze...

Rewelacyjne prezenty.. Z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce :)

Karolajna pisze...

łał, cudne cudności do wylosowania, i tu staje w kolejce z nadzieją czekam na styczeń :D

pozdrawiam serdecznie

http://full--of--magic.blogspot.com/

Dorota pisze...

Świetna okazja, by nauczyc się szyc. Może mi się poszczęści.

ThimbleLady pisze...

genialne cukiereczki
zapisuję się z nadzieją na szczęście w losowaniu

justysias7000 pisze...

jeszcze ja, jeszcze ja chetna jestem;)

Katerina pisze...

Co za cudeńka! Szaleństwo jakieś po prostu. staję w szranki zatem

incognito pisze...

...trafiłam do Ciebie przypadkiem, bardzo ciekawy blog, pozwolę sobie dołączyc do grona obserwatorów...świetne cukierasy, może choć raz mi szczęście dopisze, ale sadząc po długości kolejki, nie mam złudzeń...pozdrawiam:)

katerina pisze...

ależ tu super cukierasy...z przyjemnością się przyłączę do zabawy...

Katinka pisze...

ustawiam się w kolejce po słodkie cukieraski :)

lemontree pisze...

Przyłączam się do zabawy!
Pozdrawiam
Magda

Doriss pisze...

Super cukierasy z chęcią bym przygarnęła

Zapomniana Pracownia pisze...

Taaaaaka kolejka...Ale muszę się zapisać! http://zapomnianapracownia.blogspot.com/

Unknown pisze...

To ja też się dopiszę :)

Katia pisze...

Pierwszy raz widzę takie cudo !!!
pewnie że się zgłaszam :)
informacja na moim blogu:
http://kotlewska.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

To ja też spróbuję :)
http://longredthread.wordpress.com/

basia d pisze...

Zglaszam udział, a tu link do mnie :)http://bajbajka.blogspot.com/

barbaratoja pisze...

Chcę, bardzo chcę brać udział w losowaniu;-)

Наташа Жукова pisze...

и сюда запишусь, вдруг повезет) http://natalizhubru.blogspot.com/

IMperfect pisze...

zestaw idealny:)pewka, że biorę udział :)

roxannahcv pisze...

jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnym Candy , ucieszyłabym się nawet z jednej rzeczy !Dodałam link do candy na swoim blogu ale nie wyświetla się fotka tak jak u innych pewnie coś zle zrobiłam .

Dying Dreamer pisze...

Zgłaszam się :)

Monika Skrzypek pisze...

Zapisuję się, oczywiście:)
Pozdrawiam:*

Aneta pisze...

strasznie mi się podoba prawie prezent na urodziny byłoby miło;-)
pozdrawiam!!!

angeluS pisze...

Z miłą chęcią dołączę do kolejki ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na tajemnicze candy !

Beretta-art pisze...

Zgłaszam się na ochotnika!

patchworkowy pisze...

dołączam do chętnych , zestaw przedni do wygrania :-D

Artsandra pisze...

Oczywiście że się zgłaszam! Poluję na taki stojak od dawna!
A te tkaniny są prześliczne!

www.artsandra-filasia.blogspot.com

rhodiana pisze...

I ja się pragnę zapisać na takie cudowności :)

Anonimowy pisze...

A nuż się uda wygrać te cudowności :-)

Оксана pisze...

With pleasure will participate in the raffle
http://yut-doma.blogspot.com/

Ulka Szpulka pisze...

Ustawiam się w tej długiej kolejce i liczę na szczęście! :)

M.E.L.A. pisze...

jakie bogate candy...i pewnie znów mi sie nie uda, ale co tam spróbuje

Haft i Patchwork pisze...

Witam. Bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy. Moją pasją jest haft krzyżykowy, ale z haftów trzeba też coś uszyć np.poduszkę, kołderkę lub coś innego niezwykłego. Pozdrawiam:)

Égotiste pisze...

mnóstwo chętnych, ale tutaj też spróbuję szczęścia ;) może akurat los się do mnie uśmiechnie,
pozdrawiam
http://xladymonroex.blogspot.com/

Мария pisze...

ах, какая прелесть!!!
=))))))
http://podarki13.blogspot.com/

Hafija pisze...

Chce się :)) Ustawiam się w kolejkę :)
Za chwilę link na moich obu blogach :)

http://baby-under-construction.blogspot.com/

http://hafija-arty.blogspot.com/

AgapeArt pisze...

i ja się dopisuję do jeszcze dłużej kolejki :( banerek dodany :) zapraszam również do siebie :) http://agpeart.blogspot.com/

Wiolka pisze...

Ja chce bardzo!! :)) Banerek już na moim blogu :) http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/ Pozdrawiam

Rosamar pisze...

Zauważyłam jedno i zaraz drugie :D Ustawiam się i tutaj.
Bannerek na http://dilettante-world.blogspot.com/
pozdrawiam

AsziWanuhi pisze...

I ja się zgłaszam :)

Pozdrawiam AsziWanuhi

Annasza pisze...

O mamooooooooo, jakie CUDA!! :)) Niechże ostatni będą pierwszymi ;))) Pozdrawiam :*

kleorekodzielo pisze...

witaj, zapisuję się :) cudne cukieraski !!!
pozdrawiam

Unknown pisze...

Witaj :) I ja sie zapisze na te slicznosci :) Moze z nowym roczkiem sie choc roszke poszczesci :)

agea happiness pisze...

jej, jak dobrze, że tu trafiłam, fajniutko było by wygrać:)
pozdrawiam
http://www.agea-happiness.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Jakaż tu kolejka, ustawiam się i ja :)

Magnolia (Edith) pisze...

Spieszę się do kolejki :)))
Superowe candy :)))
Pozdrawiam serdecznie :)
http://magnolia-craft.blogspot.com/

Caitlin pisze...

Ja także zgłaszam swoje dobre chęci :)

Pozdrawiam!
Liadan

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :) Blog: candy-modelingclay.blog.onet.pl

Dotka pisze...

Super candy - dołączam !

Barbara pisze...

ojej,ojej...tego urządzonka do "oblekania' guzików szukałam wszędzie więc ustawiam się w kolejce i liczę na mały łut szczęścia ;)

AgnieszkaD pisze...

cudeńka, chętnie dołączam do zabawy :)

Iwona pisze...

Z chęcią się zapiszę :)

urbasia pisze...

To ja chcę ;-)
Pozdrawiam

ona pisze...

O matko jakie cudenka!!! niestety nie posiadam bloga , ale noz moze wezmiesz mnie pod uwage;) Warto spróbowac:) Wiec pisze mojego meila acra@wp.pl

Madziula pisze...

Jakie cudeńka!!!!
I ja ustawiam sie do Candy:)

Może choć raz uda ise wygrać:)

Pozdrawiam
Madziulka

www.pieluszkomania.blogspot.com

lovely things pisze...

Bardzo przydatny zestaw.
Chętnie ustawię się w kolejce:) Zapraszam również do siebie:

http://lovelythings-marta.blogspot.com/

Joanka-Z pisze...

Piękne Candy:) Tam gdzie rozdaje się rzeczy do szycia nie może mnie zabraknąć:D

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do losowania :)
werabibi@wp.pl

Anonimowy pisze...

Ja również czekam na losowanie :)
bartczak.m@wp.pl

Anonimowy pisze...

Mam na dzieję że los padnie na mój komentarz :)kazmierczak.lukasz@wp.pl

Anonimowy pisze...

Myślę że uda mi się wygrać tę nagrodę :)
natka_stm@op.pl

Anonimowy pisze...

Cudowny prezent, mam nadzieję że dostanie się do moich rąk, bartczakalicja@op.pl

Unknown pisze...

oooo ludu jakie cuda!!!! ja chcę. Maszyno losująca plisssss!!!Wybacz za stwierdzenie,ale jak mi się uda wygrać to chyba się posikam ze szczęścia.PozdrawiamMagda

Iza pisze...

Zapisuję się i czekam w kolejce, może się uda, oj chciałabym mieć takie cudeńka :)

jerzy_nka pisze...

Jak można się nie zapisać na takie skarby? więc ja też się zapisuję

Agnieszka C. pisze...

Oj chce! i to jeszcze jak!
Takie cuda niewidy tu przygotowałaś :)
Pozdrawiam noworocznie!
Agnieszka

raeszka pisze...

Super candy z chęcią się zapisuję :).

Anonimowy pisze...

Próbuję i się zapisuję z nadzieją wielką. Pozdrawiam

galaxie500 pisze...

Zgłaszam się!
galaxie500@o2.pl
ciszaweterze.blogspot.com

Pchle psotki pisze...

Super cukieraski.Dołączam do kolejki

Asica pisze...

ależ koleja!! jednak grzecznie w Niej się ustawiam ;) Najlepszego w Nowym Roku!!!

K8 pisze...

Oczywiście, że chcę :) Do tej pory nie szyłam, ale odkąd wiem, że zostanę mamą marzy mi się rozwinięcie pewnych umiejętności żeby dać maluchowi coś wyjątkowego :)

Z pozdrowieniami: http://anielkowojuliankowy.blogspot.com/

Ludożerna. pisze...

zgłaszam się!

Majek pisze...

Grzecznie staję w kolejce =)

mordka pisze...

Ja też się piszę na cukierki:)

MiAmor pisze...

cudne nagrody, więc staję w kolejce i liczę na szczęście ;)

magdowo pisze...

Zapisuję się :)

Anika pisze...

http://anika-kidsfashioncomua.blogspot.com/
Очень вкусная конфетка! Хочется ее до безумия))

Izabela Jakimowicz pisze...

witam,też się zgłaszam

Unknown pisze...

i ja się połakomię :D zdjęcie i odnośnik zamieszczone :)

haftyśka pisze...

zestaw rewelacyjny, ustawiam się zatem w kolejce :)

Unknown pisze...

чудо-конфета! мечтаю об исчезающем маркере! И очень красивые ткани!
http://creative-ki.blogspot.com/

Myszka pisze...

Ale kolejka! No ale nie ma się co dziwić, że tylu jest chętnych na takie cukierasy. Staję na samym końcu i pozdrawiam noworocznie:)

Bea pisze...

wow ... ale kolejka po te cuda :)!
no nic ... grzecznie się na jej końcu ustawiam i przy okazji Noworoczne życzenia składam :)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 235   Nowsze› Najnowsze»